Nový instagram

by - 6/09/2018


Mám pro vás novinku. Přiznejme si. Sociální sítě vládnou dnešním světem. Založila jsem tedy instagramový profil, který je přímo k tomuto blogu. ->>SLEDUJTE :)


Ráda bych šířila povědomí o psychických problémech a seznámila se s lidmi, kteří mají podobné problémy- což už se mi povedlo! Mrkněte na TERLIFE.

Rozhodla jsem se „založit“ hashtag  #SPOLUBLAZNI. Je totiž spousta lidí, kteří trpí nějakými psychickými problémy a bojí se/stydí se to říct. Přitom navenek působí úplně vyrovnaně a v pohodě. Nikdo ale neví, co se odehrává uvnitř. Pokud byste chtěli sdílet svůj příběh na svých instagramech, dejte hashtag SPOLUBLAZNI! Je nás víc a není se za co stydět. J Příspěvky pak budu repostovat právě na nový instagram. Pokud to někdo chce napsat anonymně, stačí se ozvat na mail holkazblazince@seznam.cz a já budu anonymně příběh sdílet. Jdete do toho??


Samozřejmě instagram zaměřím i na jíné věci- rubrika pro lepší planetu, plant based a další.
Budu ráda za sledování!
S láskou, K.

You May Also Like

0 comments

Děkuji za Váš čas. Pokud chcete, zanechte komentář. :)