Jóga víkend

by - 11/07/2019


Na instagramu jsem se Vás ptala, jestli byste měli zájem o (foto) článek z jóga víkendu, kde jsem byla od 18.10 do 20.10. Jelikož jste měli zájem,což mě hrozně moc těší, tak tady je takový oddychový článek. ♥



Jógu miluju už hrozně dlouho, ale nikdy jsem nechodila pravidelně na nějaké lekce. Ani to mi nezabránilo v tom to zkusit. Přeci jen jóga a celkově pohyb je pro psychické zdraví velmi důležitý. Pokud se někam chystáte, doporučuju mít sebou nějakého člověka, který je vám oporou a razí vám cestu životem. :D 

Tento jógový pobyt pořádaly holky z Yogalive- Alice a Kristýna. Vybraly krásné místo, sociální farmu v Lozicích. Lozice jsou docela daleko od Prahy, takže jsme cestovaly vlakem. Cestování vlakem je pro mě snad nejlepší způsob dopravy (samozřejmě auto je auto :D). A když jsem s Kamčou, tak se nebojím, že bych se někde ztratila. I když v pátek ráno bylo všude spoustu lidí, tak jsme to zvládly. Chytly jsme skvělé místo na schodech a výlet mohl začít. 


Když jsme přijely do Lozic, byly jsme nadšené. Dýchla na nás nádherná podzimní atmosféra malé vesničky.



Vzhledem k mým problémům nemohly holky z Yogalive vybrat pro pobyt lepší místo. Farma, kde jsme byly ubytované nebyla totiž jen o zvířatech a zemědělství. Koncept této farmy je mnohem širší. Snaží se začleňovat osoby, které jsou znevýhodněné na trhu práce. Vytváří pro ně tréninková, ale i běžná pracovní místa.

"Sociální farma Lozice propojuje zemědělské činnosti se vzdělávacími, environmentálními a kulturními aktivitami a nabízí možnost pracovního uplatnění lidem se specifickými potřebami.
 Naším cílem je vytvářet podmínky ke spojování člověka
21. století s krajinou a k rozvoji potenciálu jednotlivých lidských bytostí i venkovského prostoru jako celku.  "






Moc se mi líbil tento koncept. Vařili nám vegetariánskou stravu. Sice to moc fotogenické není, ale bylo to výborné. :D Vždy snídaně, oběd a večeře- vše zdravé, výživné a rozmanité. Pečou svůj domácí chleba a vyrábí svoje sýry. Vždy bylo spousta zeleniny a semínek, po celý den byl připravený bylinkový čaj, a nejlepší věc na celém stravování- mohli jste si chodit přidávat pořád dokola. :D 


Parta holek se sešla super. Občas to tedy na mě bylo moc- cvičit s nimi jógu, jíst u jednoho stolu, spát v jednom pokoji- přeci jen sociální fóbie trošku zapracovala, ale dalo se to zvládnout. Program na celý víkend zahrnoval hodně času pro osobní volno. S Kamčou jsme podnikaly buď procházky, četly jsme nebo jsme se mazlily s místními zvířátky.







Lekce jako takové byly super. Od jemné jógy až po power jógu. Ta pro mě teda byla docela náročná. :D Ale taky se dala zvládnout. Vše bylo na individuální domluvě. Pokud byste chtěli celou lekci jen proležet, dýchat si a relaxovat, nikdo by vám neřekl, že nemůžete.  :)



Celý víkend byl socializační a relaxační zároveň. Chtěla bych tímto článkem jen ukázat, že zkusit někam vyrazit stojí za to. Víkend je tak akorát a když je to na nějakém krásném místě, co víc si přát. Pokud se vám líbilo tohle místo, holky chystají další termíny, tak neváhejte. :) 

S láskou, Klára 



You May Also Like

1 comments

  1. Tak teď když vím, jak to máte vy, řeknu i to, jak to mám s jógou já. Pro mě je to vlastně takový úklid. Stejně jako když v domácnosti používám ekologické mycí prostředky, tak i v duši se snažím čistit bez co největších škod a chemie, jestli tomu přirovnání tedy rozumíte. Takže prostě pro mě jóga spojená s meditací je něco, při čem si dokážu srovnat spoustu věcí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas. Pokud chcete, zanechte komentář. :)