Recenze knihy Sny jako řeč nevědomí - Robert A. Johnson

by - 9/30/2020



Dočetla jsem další knihu, kterou jsem dostala od nakladatelství Portál. Tentokrát jsem si vybrala knihu o snech, protože tohle téma mě hodně zajímá. Určitě jste si i vy někdy hledali ve snáři, co znamená třeba nějaká postava, zvíře nebo věc, která se vám ve snu objevila. 😃 Já to dělala hodně často (teď jsem se teda dozvěděla, že je to hloupost, to hledat takhle). No..stejně mi to vždycky nedalo 😃


Kniha patří do populárně-naučné literatury. Pro mě osobně byla velmi zajímavá. Na začátku jsou takové obecné informace o nevědomí a o tom, co vlastně v knize bude popisováno. Různá slova, která budou používána a vysvětlený jejich význam. A pak už se šlo přímo na to, jaký způsobem se vlastně sny vykládají. Jakými pravidly se máte řídit a co všechno se dá ze snu vytáhnout. 

Vše je popsáno krásně tak, aby to každý pochopil. Pro každého jsou sny velice individuální a nikdy se nedá řídit přesnými postupy. Vše je vysvětleno obecně. Není to tak, že například "kniha" znamená pro všechny to stejné. Kniha vás navede k tomu, abyste se zamýšleli sami nad sebou, né nad tím, co "kniha" znamená ve snáři.

Takže pokud chcete sami sobě sen vyložit, mít správný postup a vědět, jak na to, je kniha přesně pro vás. Najdete jí kdyžtak TADY

You May Also Like

0 comments

Děkuji za Váš čas. Pokud chcete, zanechte komentář. :)