Pokroky s prací

by - 3/17/2019


28.7.2017 jsem sepsala článek s názvem „Nepracuju?“. Uběhlo necelých 8 měsíců a já se rozhodla sepsat moje pokroky. Někomu to může přijít jako jedno velký nic, ale pro mě osobně je to posun. Všechno, co se mění k lepšímu, považuju za pokrok.



Jak už víte, maluju obrázky.  Tomu bych se chtěla začít věnovat víc a víc. Až budu mít dost odvahy, půjdu na kurz. Chci se taky věnovat kaligrafii a docela mě láká i počítačová grafika. Začala jsem teda vytvářet i trička. Momentálně mám na prodej dva druhy a to tyhle:


Proč prodávám trička? Je to pro mě skoro takové sociální cvičení. :D Domlouvám se s lidmi, s vámi, o tom, jaké tričko chcete, jakou velikost a posílám balíčky na poště. Trička sama s přítelem vyrábím. Tím se snažím zbavit mé paniky z toho, že udělám chybu. Hrozně mě to baví. Baví mě vymýšlet, tvořit a i balíčky pak posílat.
Balíčky jsem se snažila co nejvíc „vymazlit“, abych tričko neposlala jen tak obyčejně.


Stále se bojím mezi lidi a tak jsem přijala nabídku uklízet náš panelák. Jsem prostě uklízečka. :D Jendou týdně vytírám. Je to docela makačka, ale beru to z druhé strany- zhubnu. Teda doufám. :D Chodím pořád nahoru a dolu po schodech a tahám kýbl. Pro někoho hrozná představa- uklízet- pro mě je to výhra. Mám nějakou náplň. Mám pocit, že jsem užitečná. A je to momentálně jediný způsob práce, který zvládnu.

Taky pomáhám jedné slečně (7. třída) s angličtinou. Čteme spolu, trénujem slovíčka, děláme domácí úkoly a procvičujeme gramatiku. Děláme to, co ona potřebuje. Pro mě je to super, protože alespoň procvičuju angličtinu, kterou miluju. Ráda bych si udělala další certifikát, ale asi jsem z toho už vypadla. Je toho potřeba umět docela dost, ale píšu si to na seznam věcí, kterých bych chtěla dosáhnout.
Tohle jsou moje pokroky. Dělám to, co momentálně zvládnu. Takže pomalu se to zlepšuje. Děkuju za podporu vám všem!

S láskou, K.

You May Also Like

0 comments

Děkuji za Váš čas. Pokud chcete, zanechte komentář. :)