Náramky z minerálů

by - 11/29/2019


PROČ NOSIT PRÁVĚ NÁRAMKY Z MINERÁLŮ?
Určitě jste si všimli, že náramky z minerálních kamenů jsou velmi oblíbené. Nosí je ženy, ale i muži. Proč jsou ale tyto náramky tak oblíbené?
Prvním důvodem je určitě to, že jsou prostě a jednoduše krásným doplňkem. Existují v mnoha barvách a některé vás prostě intuitivně přitáhnou a budou se vám tak líbit, že je z ruky nesundáte. Druhým důvodem je to, že harmonizují a léčí. Vyzařují totiž určité energie a když si zjistíte, co který kámen znamená, určitě najdete pro vás ten pravý. A pro mě nejdůležitější, třetí důvod je ten, že pomáhají na psychickou pohodu. 

JAKÉ KAMENY MOHOU POMOCI, POKUD MÁTE PSYCHICKÉ PROBLÉMY?
Minerály (kameny), které by měly tlumit stres a navozovat pocit klidu jsou tzv. RECEPTIVNÍ KAMENY. Nosí se hlavně na levém zápěstí. A jaké kameny to jsou?

Achát krajkový (kámen smíchu) přináší radost lidem, kteří ho nosí, jelikož je spojen s oslavami slunce a tance. Pokud chcete podpořit v pozitivním myšlení a optimismu, je tím pravým kamenem pro vás.
Kámen, který nám pomůže s každodenním stresem a s potlačením úzkosti je Avanturín. Díky své uklidňující energii tiší nervozitu. Je vhodný také pokud hledáte v životě nový směr a cíle.
Hodně lidí mi psalo, že Citrín jim velmi pomáhá. Uzemňuje totiž negativní energii a vlije nám novou energii a radost do života.
Safír je vhodný kámen pro zlepšení komunikace a formulování myšlenek. Díky své modré barvě velmi uklidňuje a potlačuje pocity smutku stejně jako například Rubín. Ten je sice červený, ale je prý prokázáno, že červená barva stimuluje. Tím pádem i rubín pomůže proti smutku. A ještě k tomu je talismanem ochrany.
Velmi mocný a ochranný kámen je také Ametyst. Přijde mi skvělý, protože se používá k tišení stresu a strachu, obav, vzteku a negativních emocí. Podporuje myšlení, psychické schopnosti a intuici.
Pokud jste příznivci meditací, jsou pro vás vhodné kameny jako Sodalit (zklidnění mysli, potlačení zmatku), Lapis lazuli (potlačení úzkostí a stresu, podpora klidu a míru) a Cinabar. Cinabar je považován za velmi léčivý kámen. Pomáhá nám poznat sebe sama a tím nám pomáhá i s naším sebevědomím. Tenhle kámen si já osobně určitě seženu. :D

Dál například:
Amazonit, Chalkopyrit, Azurit, Turmalín zelený, Jantar, Jaspis a spousta dalších.

JAKÉ NÁRAMKY VLASTNÍM JÁ?
Nevyznám se v druzích kamenů natolik, abych poznala, co přesně za kameny na náramcích mám. A nějaké náramky jsem si kupovala už před hodně dlouhou dobou. Jen bych vám chtěla ukázat, že náramků mám hodně a přijde mi to jako skvělý doplněk, který zároveň pomáhá. :)








A teď vůbec k tomu, proč jsem se rozhodla psát článek o minerálech a náramcích. Sama jsem si objednala náramky z Ocean inside (odkaz na e-shop) . Byla jsem s nimi tak moc spokojená, že jsem se spojila s týmem Ocean inside a domluvila pro vás soutěž. Ale než vám povím o soutěži, řeknu vám, jaký náramek jsem obdržela . Dostala jsem krásný náramek z Chalcedonu, akvamarínu a angelitu.



Při výběru mě zaujaly tyhle informace:

Chalcedon má uklidňující a vyrovnávací účinek na stav mysli. 
Akvamarín je kamenem klidu, radosti a štěstí především ve vztazích. Symbolizuje odvahu, potlačuje stres a uklidňuje mysl, zbavuje strachů. Dokáže zlomit staré sebeobranné naprogramování a pomáhá převzít odpovědnost za svůj vlastní osud. Dokáže odhalit negativní myšlenky skryté v hloubi duše a uklidňuje mysl. Napomáhá uvolnění emocí, zejména podrážděnosti.
Angelit je kámen míru a symbolizuje dobré vztahy. Uklidňuje psychiku a tím, že zmírňuje komplexy a pocity méněcennosti, dodává sebejistotu, nadhled a lásku k sobě samému. Tlumí napětí, hněv a vypjaté situace. 


Sama jsem si objednávala tyto a tento náramek. Přišly mi v krásném pytlíčku a jsou vážně kvalitní. Komunikace byla skvělá.  A jelikož se blíží Vánoce, chtěla bych vám doporučit právě Ocean inside. Můžete si objednat náramek i v luxusní dárkové krabičce z recyklovatelného materiálu s dřevěným lýkem. A pokud nevíte, který náramek vybrat, můžete koupit nádherný dárkový poukaz v hodnotě 500 korun.

Doufám, že vám tento článek bude přínosem a že se zapojíte do soutěže, kterou zveřejním 30.11.2019

S láskou, K.

You May Also Like

0 comments

Děkuji za Váš čas. Pokud chcete, zanechte komentář. :)