Posunula jsem se za rok 2019?

by - 12/04/2019


Se začátkem prosince na mě přišel nápad, že bych se mohla ohlédnout za rokem 2019 a podívat na článek „Plány na rok 2019“, který jsem psala někdy po Vánocích minulý rok a porovnat co, co jsem za ten rok zvládla a co ne.

Neříkám, že to byly předsevzetí. To bych skončila klasicky v lednu, jako každý druhý. :D Byly to spíš body, ve kterých bych se chtěla posunout na mojí cestě k lepšímu já. K sebejistějšímu já. Sama cítím, že jsem opět o obrovský krok vpřed! Pořád to není 100%, stejně jako jsem psala za rok 2018, ale každý krok vpřed se počítá a ten za rok 2019 je obrovský.

Bod po bodu si projedeme to, co jsem si chtěla splnit a uvidíme, jak se mi to povedlo. :)

BUDU JÍST TO, CO JE PRO MÉ TĚLO DOBRÉ

Já a jídlo bude asi vždycky boj. Trošku to se mnou cloumá a občas se mi projeví bulimické myšlenky. Všechno jsem ale začala probírat na terapii. Zvládla jsem přednášku v Praze na téma Plnohodnotná rostlinná strava. Začala jsem si víc hlídat a hlavně doplňovat B12, omega 3 a (momentálně v zimě) vitamín D.
S kamarády jsme často posedávali v kavárničkách, chodili na dobré jídlo a i doma jsem začala víc přemýšlet o tom, co vařím.
Tohle bych tedy řekla, že jsem SPLNILA.




BUDU VÍC POHYBOVAT, TANČIT A PROTAHOVAT SVÉ TĚLO

Tohle je u mě asi podobný problém, jako jídlo. (Sakra Klárí ty to flákáš :D ) ALE. Byly jsme s Kamčou na jógovém víkendovém pobytu a bylo to skvělý!  Více informací o tomto víkendu je tady. Protahuji své tělo převážně doma, opět jógou. Ráno, večer, kdykoliv. Párkrát jsem byla i běhat, ale spíš jsem procházkový typ. I když běhání je skvělý, ale dokopat se? No to už je horší. A cvičím doma podle Péti Elblové. Takže dejme tomu, že jsem tenhle bod docela SPLNILA.

BUDU VÍC CHODIT DO PŘÍRODY A SOUCÍTIT S NÍ

Tak na přírodu se dokážu naladit už 100%. Miluju to. Pobyt v přírodě mi dodává hrozně moc energie. SPLNĚNO

BUDU SI VÍCE HRÁT, ZPÍVAT, KRESLIT, TANČIT


Tohle je takový ošemetný bod mých plánů na rok 2019.  :D Více si hrát- to si hraju maximálně s pejsky a občas se synovcem. Jinak jsme dost hráli karty s rodinou, ale nic moc no…uznávám. Zpívat- tak to si zpívám doma neustále, když jsem tedy doma sama. :D  A nejvíc asi zpívám v autě a na koncertě. Kreslit- tak to plním. Prodala jsem nějaké ty obrázky a začala s malbičkami na textil, což se taky líbí. Mám z toho hrozně velkou radost! :)

Tančit- opět, jedině sama doma. :D
Neřekla bych, že jsem tenhle bod nějak splnila. Musím se asi víc odvázat. :D Takže NESPLNĚNO.

BUDU VÍC ČÍST

Čtu! Kupuji, dostávám nebo si půjčuji knihy a nemůžu se toho nabažit. Miluju čtení a čtu mnohem víc. Snažím se každý večer přečíst alespoň pár stránek. :) Čtení se stalo mým největším relaxem. SPLNĚNO


NAJDU SI ČAS NA PŘÁTELÉ

Tak to jsem splnila rozhodně. Přestala jsem tolik koukat na to, co chtějí ostatní a řídím se tím, co chci já. Takže trávím spoustu času s Kamčou v Praze. Kafíčka, procházky, přespávačky, akce. Všechno s ní zvládnu! :)
A díky instagramu jsem objevila nového kamaráda-Honzu. Stala se z nás 3 top trojka. 
Nikdy jsem necítila takovou důvěru v přátelství, jako s nimi. Přátelství je nejvíc <3 A ještě Terku z instagramu nesmím zapomenout, moje "dvojče" z druhé strany republiky :D <3 a tím vším jsem splnila i bod M, CO MI VELÍ ROZUM, ALE BUDU POSLOUCHAT I MÉ SRDCE. SPLNĚNO






NEBUDU SI STĚŽOVAT, BUDU VÍC POZITIVNĚJŠÍ

No, tohle by mělo posoudit spíš moje okolí. Moc jsem se na to nesoustředila, takže se zeptám. :D
Mamky odpověď: „100% ano“, takže asi.. SPLNĚNO


VYROVNÁM SE S TÍM, CO BYLO, ABY TO NEOVLIVŇOVALO, CO JE TEĎ

Na minulost už prdím a užívám si okamžiky teď a tady. SPLNĚNO

ŽIVOT JE HRA, TAK HO NEBUDU HRÁT TAK SMRTELNĚ VÁŽNĚ

Tak tenhle bod mi stále nejde. Pořád mě vykolejí různé maličkosti. Pořád všechno beru vážně. Dám si to za úkol do roku 2020. NESPLNĚNO

CO NEDOKÁŽI OVLIVNIT, BUDU S POKOROU PŘIJÍMAT

Přijímám. Stojí mě to hodně sil, ale vždy si řeknu: „ Nádech. Výdech. Přijímám.“ SPLNĚNO

VYKROČÍM Z KRUHU SVÉHO BEZPEČÍ A ZKUSÍM NĚCO, CO JSEM NIKDY NEZKUSILA

A že toho za rok 2019 bylo! :D Seznámila jsem se s člověkem díky IG a šla ho s Kamčou navštívit do práce, posh podniku. :D , byla jsem na akci o duševním zdraví a na přednášce o rostlinné stravě. Byla jsem na Moravě s Kamčou na 3 dny. Byla jsem na interaktivní výstavě. Seděla sama u oběda v restauraci. Absolvovala jsem kurz psích masáží (<3 ! ), konečně jsem viděla vodopád, oslovila jsem paní ohledně fyzioterapie psů (ukáže mi, jak to probíhá a třeba by to časem mohla být má práce), zvládla jsem dát 2 rozhovory, byla jsem sestře na svatbě, prvně sešla se s Irenkou z Brna (knihánkov) a jela tak podpořit její charitativní knižní bazárek, pomáhám denně minimálně jednomu člověku (to si dovolím říct :D), byla jsem na kosmetice, noo. Je toho hodně hooodně. Na 100% SPLNĚNO





BUDU VÍC ŽASNOUT A KOCHAT SE KRÁSAMI SVĚTA
Dnes a denně. SPLNĚNO


Určitě plánuji zase článek s plány na rok 2020. Je to skvělý si takhle zpětně uvědomit, co všechno se za rok 2019 stalo. Snad rok 2020 bude zase o kousek lepší! :)
Máte nějaké plány na rok 2020?

A láskou, K.



You May Also Like

2 comments

  1. Já plány teprve promýšlím, ale v něčem se určitě shodneme: víc malovat, zkusit, co jsem nikdy nezkusila a věnovat se více přátelům. :) Plus bych už chtěla dopsat dvě věci, co mám rozepsané (nechci psát knihy, bůh ví, jak to dopadne). :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce! Určitě spoustu plánů ještě vymyslíš. I já se budu teprve pořádně zamýšlet ❤

      Vymazat

Děkuji za Váš čas. Pokud chcete, zanechte komentář. :)