Recenze knihy Čtení není žádná nuda - Olga Černá

by - 9/23/2020


Díky nakladatelství Portál mám možnost pro vás recenzovat knihy, které mě zaujmou. Sama jsem teď vybrala knihy, které budu číst delší dobu, proto jsem jednu knihu nechala vybrat Fandu - manžela mé sestry. Je to velký čtenář, takže jsem věděla, že možnost recenze přenechávám tomu správnému člověku. 😊


Fanda si vybral knihu od Olgy Černé - Čtení není žádná nuda


A teď už k jeho recenzi: 


"Publikace knihovnice Olgy Černé bohužel nepřináší nic nového. Rozumný rodič nebo pracovník knihovny řečené věci chápe tak nějak přirozeně, přejal je během života od svého okolí. A ten nerozumný, který dětem nutí všelijaká pravidla čtení, po této brožuře asi nikdy nesáhne... Inspirující ale může být pro začínající knihovníky a knihovnice.
Název titulu je trochu zavádějící. Autorka se sice snaží různými způsoby přivést děti k pravidelnému čtení, ale největší důraz klade na interaktivní zábavu vycházející z knihy, ale prožívanou až po samotném čtení.
Největší hodnotou jsou proto přílohy. Za prvé jejich dva úvodní texty, jakési mikropohádky, které mají hlavu a patu a mohou být výbornou předehrou pro další čtení. Za druhé velmi povedené testy, textové i obrázkové, zabírající více než polovinu stran. Testy se týkají mnoha známých příběhů, takže jsou v praxi snadno aplikovatelné."


Brzy se můžete těšit na další recenzi, konkrétně na knihu Sny jako řeč nevědomí.




S láskou, K.

You May Also Like

0 comments

Děkuji za Váš čas. Pokud chcete, zanechte komentář. :)